11 nov 2009

Endavant Mar!!!


Coincidències de la vida, a través del Facebook vaig descobrir farà una mica més d'un any que tinc una cosina que li encanta el bàsquet i que hi juga. Enseguida vam començar a parlar i crec que ella és va sorprendre la de coses que jo podia saber del bàsquet femení de Badalona, e inclús coses de l'equip on ella jugava la temporada passada, a Minguella. Per suposat en quan vaig tenir ocasió la tenia que anar a veure, sense saber com ho faria, si era bona o dolenta, només sabia que jugava a tercera catalana, pero una persona com jo que no descansa de bàsquet femení no podia passar d'anar a veure jugar un familiar.
Quan vaig anar-hi, gairebé no ens coneixiem, haviem parlat alguns cops per internet i aquell seria el primer dia que l'anava a veure jugar. Increible!!! Segons ella, va jugar un mal partit, segons el meu punt de vista, vull jugadores com ella en els meus equips, jugadora amb caràcter, valenta, lluitadora i amb molts bons fonaments en tots els sentits. Només la vaig veure un cop i ja vaig tenir prou. La meva primera frase quan vam poder parlar va ser: Mar, jo et fitxaria per qualsevol equip femení que jo portés!!!! Ella exigent com és, potser no em creia, seguia pensant que no havia jugat bé, que encara ho podia fer millor i només amb aquesta actitud de millora i lluitadora em tenia convençut.
La vaig seguir veient alguns partits més, quan podia, i amb dies millors, dies pitjors, però ho seguia fent com el primer dia que la vaig veure!!!
Al final, tot aixó que jo veia d'ella i que potser ella no m'acabava de creure ha tingut el seu premi. Aquesta temporada, amb només 19 anyets ha passat de jugar de tercera a primera catalana. I com no, vaig estar al seu primer partit de debut amb el seu nou equip!!!!!
Simplement, la constància, les ganes de millorar, l'autocrítica i un munt de factors més fan que la gent acabi estant on s'ho mereix. Desde aquí, seguir-te animant a que ho segueixis fent així, que saps que en mi tens una ajuda per quan ho necessitis, e igual que jo la tinc en tú, i que ENDAVANT!!!

2 comentarios:

  1. Ostiii!! Me quedat sense paraulees!!! jajaj! Encara recordo la conversa que dius que vem tenir, després del partit nefaast!!! La veritat es que moltes gràcies perque cada cop que tenia un mal dia (casi tots eren pel bàsquet) tu vas estar allà per apollar-me i donar-me consells. Si hi ha gent que no ho sap valorar, no es culpa teva. Ja s'adonarà que s'ha equivocat, tard o d'hora, però ho farà.

    ResponderEliminar
  2. Llàstima que no tota la família sigui igual oi Pere?

    -Òscar-

    ResponderEliminar