18 sept 2009

Un inici

Hola a tothom, obro aquest blog amb la idea de poder anar posant els meus pensaments, vivències, comentaris sobre l'esport que actualment em té agafat i del que no vull sortir.
Vaig començar en aquest mon de casualitat, venia de practicar un altre esport, de pasar una situació personal complicada i al club C.b. Pere de Tera em van donar la oportunitat de deixar-me entrenar primer amb el senior, després fitxar i poder començar a disfrutar del mon del bàsquet. Unes temporades després vaig decidir també pasar-me a fer d'entrenador ja que ho feia però en un equip de futbol. En aquest sentit, he de donar-li les gràcies al Ignacio Gómez, president i "alma mater" del club per donar-me la oportunitat de poder començar a fer d'entrenador al club. A partir d'aquell moment, només he intentat aprendre, millorar, gaudir i sobretot (a pesar de tot) pasar-m'ho be.
Actualment estic lluny de casa, ho reconec, però quan un està agust en un lloc i creu que encara té coses per fer, doncs no importa les distàncies. Aprofito també per donar-li les gràcies a la gent de Llinars per confiar en mi, aguantar-me, i donar-me la oportunitat de seguir aprenent, i de poder entrenar.
Be, crec que es un bon inici pel blog, espero seguir escrivint i anar explicant moltes més coses.

1 comentario:

  1. Ens agrada molt el teu blog, te l'has currat un "ou", apa ens veiem demà al entreno i si no que sigui per culpa teva.

    ROSA & CRIS

    ResponderEliminar