18 dic 2009

cadet!!!

Al finalitzar l'anterior temporada no tenia clar on començar aquesta, estava rumiant inclús canviar d'aires, però havia vist jugar un parell de cops un equip de LLinars i em va agradar la idea de poder entrenar. M'ho van oferir i així vaig decidir no acceptar altres ofertes que em poguessin fer. Aquest equip és el cadet femení!!!
No son d'un nivell important però no m'importava, tenien alguna cosa per la qual em vaig sentir amb ganes de poder-les agafar i entrenar-les. Després d'uns mesos amb elles crec que ja he descobert que era allò que em va atraure i senzillament, les ganes de millorar, aprendre, passar-s'ho bé jugant a bàsquet, i gairebé el més important: són un bloc!!
Venien de jugar en uns nivells molt baixos i aquest any ens vam proposar pujar aquest nivell, després de 2 temporades (en diferents categories) jugant en C2, aquest any les van posar a jugar la fase previa en nivell B. El tema és que no ha anat malament, finalment aquest any jugarem en B1, crec que un canvi bastant important, inclús ni nosaltres mateix ens ho pensàvem, ens conformaven amb un nivell intermig entre els dos, però si la situació s'ha donat així, benvinguda sigui!!
Aquest canvi no em suposa cap medalla per mi, si algú es mereix aixó son elles que en cada partit i entreno intenten demostrar que s'han guanyat el dret a jugar al nivell on són. Simplement intento dedicar-me a ensenyar i fer millorar a totes elles. Tot aixó no seria posible si elles no possesin de la seva part, i d'aixó no tinc cap queixa. Encara falta molt camí per davant, acaben de començar un trajecte molt llarg i dur, però amb la motxila plena de confiança que els hi farà pujar muntanyes. El nivell d'aquestes muntanyes?? No ho sabem!! Com diu un proverbi coreà:
- Por muy alta que esté la cumbre, siempre está por debajo del cielo, todo aquel que se la proponga podrá alcanzar, en cambio el que no lo intente dirá que la montaña está muy alta!!
Així que aprofito aquest escrit per animar-les i per dir que a seguir currant i trobaran la seva recompensa!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario