23 jun 2010

Canvi d'estació!!

El tren de la vida em tenia preparada una sorpresa fa 3 anys quan es va aturar en una estació que posava: LLinars del Vallés. Vaig baixar, sortir de l'estació i donar-me una volta que ha durat 3 anys. Des de aquí m'agradaria donar les gràcies per aquestes 3 temporades al club, el C.B.LLinars, gràcies a la gent que ho forma per permetrem estar-hi aquest temps. Gràcies Marc per poder compartir una temporada amb tú i el senior masculí a primera, gràcies Maria per aguantar i escoltar els meus problemes.
Donar també les gràcies a una parella que m'han obert les portes de casa seva i fer-me sentir com si estigués a la meva pròpia, Anna-Albert, moltes gràcies.
També gràcies a les noies, pels bons i mals moments, pels bons perquè m'ho han fet passar de conya, i els mals moments perquè m'ha servit per fer-me més fort i millor.
Molta sort pel futur a tots i totes, però el tren es possava en marxa i havíem de tornar a pujar. Ara toca baixar-se en una altra estació amb la maleta igual que quan vam arribar a LLinars el primer dia, plena d'il.lusions i ganes de fer coses.
Moltes gràcies Llinars.

3 comentarios:

  1. Sigue aprendiendo en cada una de las paradas, ya que eso te hará ser mejor entrenador y lo más importante mejor pesona (aunque esto no te hace falta)... en Llinars dejas amigos que estarán aquí para lo que necesites. Bego

    ResponderEliminar
  2. Aqui deixes amics, no ens oblidis. Gràcies per compartir amb nosaltres un trosset de tú. Maria

    ResponderEliminar
  3. Has tornat ha agafar el tren, però no t'oblidis de la "parada" de Llinars. Aquí sempre tindràs un lloc ón descansar i pendre una "cervessa". Tots dos pensem que és una bona persona i un bon entrenador, segur que el nou club a ón ets ara ho sabren apreciar també. Desitjem que et vagi bé i que ens ho vagis explicam quan passis per aquest petit poble a ón tens casa teva. Anna i Albert.

    ResponderEliminar